eko

love it or leave it!

dies dominica

Kategori: Min vardag

Vilken tråksöndag det här är. Ingen sol å kallt är det ute. Var lite soligt då jag var ute och gick imorse men nu är det bara grått och ruggigt. Blir inte speciellt sugen på att gå ut.

Sitter som mest och försöker plugga. Det går lika trögt som vanligt. Tänk om jag kunde läsa något ämne som jag faktiskt tyckte var intressant. Tänk om det hade varit dietist jag läste till istället för beteendevetare. Jag tror faktiskt att jag skulle vara mer motiverad då. Nu känns allt bara halvdant och inget jag går in i helhjärtat.

Blev tillfrågad om ett specialuppdrag på jobbet men jag tackade nej. Jag måste verkligen plugga, jag kan inte fortsätta rymma från det nå mer nu.

I övrigt är det mesta som vanligt. Något smärre nedslag här och där som får mig att tappa fotfästet stundvis men inga större bekymmer. Träningen går mer och mer på rutin och jag har en ganska bra balans i livet just nu... ja om man bortser från skolan då kanske. Skulle behöva lägga mer krut där.

Nu ska jag äta mellis.

Kommentarer

  • Annalena säger:

    Du gör det bra.....det är mycket jag skulle behöva lägga mer krut på.

    Kram

    2012-03-20 | 06:18:50
    Bloggadress: http://ghosty.blogg.se/

Kommentera inlägget här: