eko

love it or leave it!

Just another day

Kategori: Min vardag

Blev en promenad den här morgonen med. Mitt mål är 60 minuter men det är så svårt att planera vilken väg jag ska gå för att det ska bli den tiden. Vart lite missberäkning idag så efter 50 minuter var jag hemma. Men jag kände mig rätt nöjd då. Var svinigt hungrig eftersom jag brukar lägga promenaden innan frukost. Känner inte att jag har presterat särskilt bra varken med träning eller mat den här veckan. Får nog sikta på beach 2020.

Efter promenaden bar det iväg till skolan för lite genomång av det självständiga arbetet vi skriver (mer känt som b-uppsats kanske). Om jag var förvirrad och osäker innan så var jag ännu mer förvirrade efteråt. Det känns som att handledaren är försedd med munkavel. Hon får tydligen inte säga något som kan uppfattas som för exakta direktiv. Så allt hon säger luddas in i något konstigt obegripligt svammel. Allt måste komma från våra egna huvuden, något jag tycker är ganska svårt eftersom jag aldrig skrivit ett så pass omfattande arbete förut. Känner mig mest bara förvirrad och irriterad om jag ska vara ärlig. Vad fan har jag gett mig in i den här skiten för?!

Har inte så mycket mer att berätta just nu. Nemos tillstånd är status quo. Hoppas det vänder snart! 

Väntar på en arkitekt som ska komma hit och idéspruta med oss om den planerade utbyggnaden vi ska göra. Jag har nog inte berättat om det va? Äh, det får bli en annan gång.

Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: