eko

love it or leave it!

Before and after

Kategori: Min vardag

Sitter och pluggar och det känns mest bara skittråkigt. Är så sjukt less å jag har inte ens gått klart första året. Usch fy och blä. Har en uppgift som ska lämnas in senast måndag men det vore så nice om jag kunde lämna in den i dag så jag inte behöver tänka nåt mer på det i helgen. Det är mitt mål får se hur det går.

Läst på FB om vad många det är som är förkylda och har värk i kroppen. Om jag bara hade värk i kroppen då jag var förkyld så skulle jag vara överlycklig. Ja, lite irriterad och bitter blir jag allt.

I helgen så har jag planerat att göra absolut ingenting och det känns så skönt! Har varit så himla mycket varje helg i flera veckor nu så nu tänker jag bara sitta å glo.

Fy vilket tråkigt inlägg det här blev, så här i efterhand funderar jag på varför jag överhuvudtaget skulle blogga för.

För att liva upp stämningen lite så kan jag slänga in en bild på mig själv för några kilo sen å en som jag ser ut nu. Nog har jag blivit lite smalare i ansiktet. Vore ju trevligt om det kunde synas på fler ställen än bara ansiktet dock. Är ju ingen hiskelig skillnad kanske men jag kämpar på. Trägen vinner.


2011-09-03                                                2012-02-24


Slut på det roliga, åter till studierna så jag kan ta helg nån gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: