eko

love it or leave it!

Återställa ordningen

Kategori:

Alla prickar på Nemo har nu börjat torka ihop. Nästa vecka blir det definitivt förskola för honom. Ska bli skönt att ordningen blir återställd. Visst är det väldigt mysigt att ha honom hemma men det är i det närmaste omöjligt att plugga med honom här i huset. Nu är det visserligen Danne som vabbar så att jag kan åka på föreläsningar å allt jag pysslat med, men de dagar som jag har hemmastudier är det värre. Nemo är less på att vara hemma nu och deklarerar detta högt och tydligt. Danne är nog rätt less på att vara hemma han med. Å jag är less på att ha dom hemma. Så får man såklart inte säga men av egoistiska skäl så är det faktiskt rätt jobbigt att inte ha en lugn stund här hemma då jag förväntas plugga.

Imorgon kliver jag på ett dygnspass på jobbet. Helgen är räddad...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: