eko

love it or leave it!

Lösenord..?

Kategori:

Den sista tiden har antalet läsare tenderat att öka rätt så mycket här på bloggen. Har ju blivit ganska flitig att uppdatera här om jag får säga det själv. Vissa av er som läser har jag ju koll på vilka ni är, ni som gav er tillkänna då jag frågade efter det i ett inlägg och ni som berättat det irl så att säga. Men merparten av mina läsare har jag faktiskt inte en aning om vilka ni är. Det är klart att det är jätteroligt att ni tycker att jag är så pass intressant att ni vill läsa om det i min blogg. Men samtidigt blir jag lite smått obekväm av att inte veta vilka alla är. Tanken på att lösenordsskydda bloggen har slagit mig ett flertal gånger. Detta för att mitt kontrollbehov vill det och dels för att ha lite koll på vilka ni är som tar del av mitt liv. Naturligtvis så kommer jag att lämna ut lösenordet till er som vill ha det. Jag inser även att jag förmodligen kommer att tappa en hel del läsare som inte ids eller vill be om lösen. Blir ni nervösa nu? Hehe! Ta det lugnt! Jag har inte bestämt hur jag ska göra än. Blir det så att jag gör det så kommer jag att berätta det här i bloggen i god tid innan jag låser den. Å tills dess får ni snoka hur mycket ni vill.

Kommentarer

  • Mia säger:

    Hej, jag brukar kika in här. Har inte en aning om hur jag hittat hit från början. Jag är så fascinerad över hur du orkar både plugga och jobba, sover du aldrig? Duktig är du i alla fall, det är nog därför jag tycker det är kul att läsa hur du kämpar och kämpar :)

    Jag hänger jättegärna med om du väljer att låsa bloggen framöver, det är inspirerande med din kämpaglöd.

    2012-11-20 | 22:15:04

Kommentera inlägget här: