eko

love it or leave it!

Another day in my life

Kategori:

Idag när jag lämnade Nemo på förskolan så skulle dom precis börja klä på barnen för att gå ut på gården. Nemo var redan påklädd så han fick stå och vänta medan de andra barnen blev klara. Jag hade inte bråttom så jag passade på att stanna en stund, och satt med Nemo å väntade tills nån personal kunde gå ut. Det är roligt att få stanna en stund längre å kolla lite hur det kan se ut innan utgång. Jag som tycker att det är jobbigt ibland att klä på ett barn.... Herregud alltså! Skulle aldrig orka jobba på en förskola tror jag, snacka om evighetsjobb. Näe, tacka vet jag mitt jobb.

Nu har jag iaf slagit ner rumpan på biblioteket. Förhoppningsvis blir det lite pluggat idag. Kliver på nattpass på jobbet 14.30 idag. Jobbar till 8.30 imorgon och drar då på föreläsning som håller på från 9.15-13.00. Pju! I mitt liv har man sällan tråkigt.

Nu ska jag läsa lite om Freud , kastrationsångest bland annat. Så jävla sjukt att jag dör lite grann.

Kommentarer

  • Malin säger:

    Svar: ja, en av ansiktena är Sallys ;)

    2012-10-18 | 10:37:27
    Bloggadress: http://www.mallanmamma.se
  • Malin säger:

    Det var rätt :) Jag trodde det var den bredvid till höger då jag inte har fläta allt för ofta på henne när hon får åka till förskolan.

    2012-10-18 | 12:58:39
    Bloggadress: http://www.mallanmamma.se

Kommentera inlägget här: