eko

love it or leave it!

Besök hos optikern

Kategori:

Som jag trodde, jag är översynt. Inte så jättemycket men nog mycket för att det skulle vara bra att avlasta ögonen vid tex läsning och sånt. Fick prova hur det skulle vara med ett par glasögon i den styrka jag behöver å oj vad skönt det var för ögonen! Jag som sitter och läser rätt så mycket nuförtiden skulle nog faktiskt må bra av att skaffa mig ett par läsglasögon. Måste smälta det först bara, sneglade på några glajjor men pep ganska snabbt därifrån. Vill inte kolla ut det själv, behöver nån med mig som smakråd. Har intalat mig själv att jag kommer passa sjukt bra i glasögon och se sådär sexigt intelligent ut. Hehe!

Hursomhelst, fasen vilka apparater dom hade där hos optikern! Var ju inte riktigt som i småskolan då man fick sitta med en piratlapp över ögat och rabbla bokstäver! Hahaha!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    JA, MEN DÄR HAR VI JU SVARET!!!! DU HAR FEL PÅ SYNEN!!! DET ÄR JU FÖRKLARINGEN TILL ATT DU INTE SER HUR BRA DU SER UT!!!! ;-) SKAFFA BRILLOR!!! ;-)

    2014-04-26 | 02:01:56

Kommentera inlägget här: