eko

love it or leave it!

Det doftar....underbart!

Kategori:

Idag har det blivit rätt så mycket plugga. Kanske inte fullt lika mycket som faktiskt behövs men ah, bättre än inget. Vore ju nice om trenden utan en enda omtenta håller i sig.

Förstår om det är sjukt tråkigt för er att läsa om hur mycket eller lite jag pluggar men ni får ta det, är som mest bara det som händer i mitt liv atm.

Fast jag har faktiskt varit på stan en sväng idag med. Var bland annat in på Åhléns å köpte lite krafs. När jag var på väg ut så fick jag syn på några flaskor med duschcreme som jag bara blev tvungen att lukta på. Oh.my.god! Dom luktade så galet gott att jag kunde inte låta bli att gå tillbaka och köpa dom. Är extremt svag för saker som luktar gott. Vet inte hur mycket olika duschcremer jag har hemma som bara står och väntar på att bli använd. Kanske inte så chockerande att höra att jag faktiskt samlade på tvålar då jag var liten. Nu samlar jag inte på tvål, jag kan bara inte hindra köpimpulsen som uppstår då jag känner en god doft.

Igår kollade jag på X-factor på tv, inte för att jag brukar titta på det utan för att Eric Saade var med och sjöng. Hehe! Är ju så bra att man har snälla människor runt sig som berättar då han är på tv. Thanks sis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: