eko

love it or leave it!

Glömde ju berätta...

Kategori:

....hur tentan gick förra veckan. Eller ah, egentligen vet jag ju inte hur den gick eftersom jag inte har fått tillbaka resultatet än. Känslan är dock att jag har klarat den, kommer nog inte få nåt toppbetyg direkt men ett godkänt duger ju långt egentligen. Hade verkligen pluggat stenhårt men såklart mindre på de saker som fanns med på tentan. Exempelvis hade jag väldigt bra koll på alla signalsubstanser men ingen sån fråga dök upp, mer än vad dom fyller för funktion över lag. Herregud, jag visste ju vart dom förekommer vad dom gör, vad för lite resp för mkt medför. Åsså fick jag ingen chans att glänsa med det. Aja, håller tummarna på ett godkänt iaf så jag slipper nån omtenta. Peppar peppar men hittills så har jag klarat mig utan en enda omtenta. Hoppas det fortsätter så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: