eko

love it or leave it!

Men ååååå!

Kategori:

Nyss instigen genom dörren hemma. Arbetspasset klart, dagens föreläsning klart. Kan ju tycka att jag borde borde känna nåt slags lugn nu då den här veckan går mot sitt slut, men nej. Har sjukt mycket att plugga, fattar nada av litteraturen till den här kursen å dessutom känner jag att jag håller på bli sjuk. Nu ska ju jag egentligen inte klaga eftersom jag blir förkyld kanske max en gång om året, förmodligen vartannat om jag ska vara ärlig. Men jag känner ändå att jag inte alls har tid men nån sån här skit nu. Är det inte nog att jag blir orörlig i reumatismen var å varannan dag...? Hur som helst så har jag ont i halsen, men mina tidigare erfarenheter säger mig att det lika gärna kan vända å försvinna helt tills imorn. Hoppas på det. Att operera bort tonsillerna är bland det bästa jag gjort. Det var ju inte så mysigt direkt efter operationen men att slippa ha halsfluss typ en gång i månaden gör att det var mer än värt det. Tror faktiskt att det är en av orsakerna till att jag nästan aldrig blir sjuk längre, dock har jag inga belägg som styrker det.

På Nemos förskola har det förekommit bältros, fick mail om det för två veckor sen och jag kollar varje dag nu om jag ska se några koppar. Har inte sett några än, men det kommer säkert.....

På tal om förskolan så fick jag veckobrev därifrån för en stund sen. Det stod bland annat att Nemo tagit initiativ till att bygga kojor på förskolan å att de flesta barnen nu tagit efter han i det. Gogubben! Blev varm i mammahjärtat när jag läste det.

Kommentarer

  • Älis säger:

    Undrar när Nemo kommer att börja lära ut alla bilmärken. Han kan ju fler bilmärken än mig.

    2012-10-19 | 14:38:29

Kommentera inlägget här: