eko

love it or leave it!

Sista rycket

Kategori:

Idag är det sista dagen som jag har möjlighet att plugga inför tentan som är imorgon. Visserligen håller tentan på mellan 14-18 så jag har ju några timmar på mig innan tentan med. Tyvärr tror jag inte att jag kommer få så mycket gjort timmarna innan då jag förmodligen mest kommer att sitta å vara nervös.

Efter tentan imorgon så kliver jag på ett nattpass, har fått nån slags specialtid tror jag för jag börjar inte jobba förens 19.30. Sedan jobbar jag bara till 7.00 dagen efter och börjar föreläsningen för nästa delmoment klockan 9.00 om jag inte minns fel. Innan föreläsningen börjar så ska jag sladda hem till Nemos farmor och farfar där Nemo (om allt går som planerat) har spenderat natten. Visst hade farmor och farfar kunnat lämna Nemo på förskolan men eftersom det är Halloweendisco på förskolan så känner jag att jag gärna vill vara delaktig i utklädningen innan. Är inte så speciellt avancerat egentligen för det lutar åt att han kommer att vara spiderman. Men ändå... Dessutom är det ju roligt att lämna honom å samtidigt få se vad alla andra barn klätt ut sig till. Ja, och personalen med för den delen. Blir det indian, katt eller häxa?

Nu...studier!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: