eko

love it or leave it!

Who are you?

Kategori:

Hörrni mina vänner, jag har inte den här bloggen för nån annans skull än min egen egentligen. Men jag kan väl erkänna att jag blir lite glad när jag ser antalet besökare öka å det ramlar in kommentarer. Jättekul! Dock så är jag av naturen en helt galet nyfiken människa. Till exempel så används min Facebook mest (ja inte bara naturligtvis) till att snoop around. Hehe, ajemen så äre! Så när jag får kommentarer på bloggen av folk som inte skriver ut sitt namn eller på annat sätt ger mig en hint om vem som står bakom orden, blir jag så nyfiken att jag dör en smula.
Jag har inte så många följare på min blogg å jag vet heller inte vilka alla är. Det är ju bara kul att nån överhuvudtaget tycker att det jag skriver är värt att läsa. Meeeeen, det vore faktiskt roligt att veta vilka ni är. Nån som vågar ge sig tillkänna? :)

Kommentarer

  • Sis säger:

    Ja, jag behöver väl knappast nån närmare presentation :-D. Tycker i alla fall det är skitkul när dina inlägg kommer, kastar mig alltid först över dem i bloglovinlistan. Ha en härlig helg! Love ya!

    2012-10-19 | 17:55:43
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se
  • Sanna säger:

    Sanna Frölander, till er tjänst Fröken Olsson :)

    2012-10-19 | 23:11:31
  • Marica säger:

    Jaag!

    2012-10-19 | 23:37:26
  • Paps säger:

    Är en frekvent besökare

    2012-10-20 | 13:31:55
  • Hanna säger:

    Ja, som du redan vet vid det här laget så är Anja en av mina allra bästa vänner! <3 Tycker det är jätteroligt att läsa både din och hennes blogg både i nutid och bakåt i tiden (som detta inlägg t.ex ;-))! Är också en mycket nyfiken person...! ;-) Sen hör det väl till att jag även är grymt intresserad av människor...! :-)

    2014-04-26 | 01:55:51

Kommentera inlägget här: