eko

love it or leave it!

Så var den påsken slut

Kategori:

Har haft en bra påsk. Ätit gott hos släkt och bara tagit det lugnt. Har hunnit med några promenader vilket var välbehövligt med tanke på all god mat och godis som jag tryggt i mig.

Idag drog hela familjen till birsta och brände lite pengar. Blev lite plock på Ikea och annat krafs. Jag gick in på body shop för att köpa ny handsprit. Jag köpte ett flerpack på flyget förra året. Det var mango, citron, jordgubb, pink grapefruit, kokos och satsumas. Favoriterna är kokos och satsumas. Därför tänkte jag köpa nya sånna då de snart är slut. Hon i kassan sa att dessa två lukter inte fanns. Whaaaaat?! Av en händelse hade jag dessa två i väskan så jag slet upp dem och visade henne att de visst fanns. Hon hade ingen aning om att de ens tillverkades och skulle ta upp det med sin chef om att de skulle försöka ta hem dessa till butiken. Så jag får verkligen hoppas att de gör de. Har med mig handsprit överallt och dessa är så lätta och ta med då flaskorna är små, gelen är dryg och de luktar fantastiskt och lääääänge!

För er som inte följer mig på Instagram kan jag ju bjuda på en bild av årets påskkärring. Nu säger jag hej då till påsken för i år och ser fram emot vår och sol.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: