eko

love it or leave it!

Platt fall utan plattor

Kategori: Min vardag

Fick för mig att göra Lasagne till middag idag. Gjorde klart köttfärssåsen å bechamelsåsen å skulle precis till att börja lägga ihop skapelsen då jag inser att jag har nästan slut på lasagneplattor. crap! Fanns ingen möjlighet för mig att åka å handla. Som tur var har jag snälla vänner som ställer upp i ur å skur. Den här gången var det Kim som hjälpte mig å åkte å handlade åt mig. Som tack för hjälpen bjöds han på middag här, det var kanske lika uppskattat från hans håll som från mitt. Win win!

I övrigt har jag å Nemo varit hos min mormor å plockat hallon idag. Det vill säga jag plockade och Nemo åt. Frös inte in alla hallon utan åt färska hallon till efterrätt. Så himla gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: