eko

love it or leave it!

Detta har hänt

Kategori: Min vardag

Åkte ner på stan idag eftersom det var skyltsöndag. Var en fruktansvärd blåst men det lugnade ner sig något under tiden vi var där. 

I övrigt rullar allt på. Allt utom renoveringen. Där har det stått still länge nu. Kändes sådär att ta fram adventsljusstakar idag och städa när det mest bara är kaos här. 

Tog min andra spruta Humira i onsdags. Har inte haft ont en gång sen jag började med dem. Helt otroligt alltså! Trodde inte det var möjligt att leva ett sånt smärtfritt liv när man är reumatiker.

Praktiken går bra. Det är verkligen jättekul! Har bara två veckor kvar nu och jag gruvar mig lite för att gå tillbaka till skolan. Har det så bra där jag är och känner verkligen hur jag uppskattas för det jag gör. Sen får jag prova på och lära mig massa spännande grejer. När jag ändå är inne på skolan kan jag ju även nämna att jag fick ett A på min senaste skrivuppgift inom socialpedagogik. Är så stolt över mig själv!! Att få A på universitetsnivå är inte helt lätt. Jag är så bra! 


Vill även berätta att vi hade med oss Iris på djurmagazinet igår och firade kattens dag. Hon var superduktig och alla ville klappa å träffa henne. Tror inte det var någon som hade sett en Cornish rex på riktigt förut. Kul! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: