eko

love it or leave it!

Poff så var det över

Kategori: Min vardag

Julen kom å julen försvann. Den var lite annorlunda i år men väldigt trevlig ändå. Nemo har tyckt att det har varit riktigt roligt och det är ju huvudsaken. Han fick jättemånga fina julklappar och nog faktiskt det mesta han hade önskat sig. Han är verkligen nöjd! Även jag fick några julklappar fast jag är vuxen och jag är nöjd jag med. Hade ju inte förväntat mig nåt heller. En av sakerna jag fått är ett armband som mäter mina steg och min sömnrytm. Superroligt! Man kopplar in den i telefonen och för över datan och kan på så vis se om man gått tillräckligt många steg och hur man sovit och så. En typisk Emma-grej! 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Det måste du ju se själv!?
    DU ÄR JU DRITTASNYGG FÖR FAAN!! ;-)

    2014-04-24 | 15:53:42

Kommentera inlägget här: