eko

love it or leave it!

Slut på VFU

Kategori: Plugg

I går gjorde jag sista dagen på praktiken. Känns lite vemodigt faktiskt, har verkligen trivs bra där. Bjöd alla på personalkontoret på tårta samt sa några ord vad jag har tyckt och känt under tiden jag varit där. Min handledare var tyvärr sjuk så hon var inte där men ville att jag skulle ringa henne och slå på högtalaren så hon fick höra vad jag hade att säga. Helt fantastisk och närvarande handledare! Fick lite feedback jag med både från henne och personalchefen samt en bok där alla hade signerat sina namn! Superkul!
 
Nu blickar jag framåt. Innevecka på skolan nästa vecka sedan lite välförtjänt jullov. Har en rapport som ska vara inne den 8 januari men dit är det ju långt. Tror faktiskt inte ens att jag ska jobba nåt i jul, blir helt ledig. Det var många år sedan sist! Sedan blir det den sjätte och sista terminen. Sedan är jag klar!! Gud så skönt det ska bli! Då ska man ut och slåss om jobb. Men som personalchefen sa "Det kommer gå bra för dig i framtiden. Med det där leendet kommer du gå långt." Vi hoppas väl på det då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: