eko

love it or leave it!

Tröttmössa

Kategori: Min vardag

Mitt i sista inneveckan för i år. Ska bli så skönt med lite jullov. Julen blir lite annorlunda i år. Vi ska fira julafton hemma hos Daniels föräldrar. I vanliga fall är vi ju alltid hos min storasyster men det fick bli såhär denna jul. Det kommer bli trevligt det med såklart. Dessutom kan vi ju faktiskt hinna hälsa på Nemos morfar på julafton då. Han vet inte om det men det får han veta nu. :) 

Nemo längtar jättemycket till julafton och farfar blev beordrad av Danne att ha en julgran inne. De brukar annars bara ha en på balkongen men det är viktigt för mig att klapparna ligger under en klädd gran, för Nemos skull. 

I övrigt går hjärnan på högvarv. Det har varit lite intensivt ett tag nu. Somnade först halv två i natt. För mycket tankar som far runt. Är så himla trött nu, har suttit och halvsovit i soffan större delen av kvällen. Blir en tidig kväll för mig. Ska sitta på föreläsning imorgon och vill försöka hänga med så gott det går. 

Kommentarer

  • Älis säger:

    Ja nu vet Nemos morfar om att ni kommer och hälsar på oss på julafton. Ni är välkomna :-)

    2013-12-18 | 19:55:32

Kommentera inlägget här: