eko

love it or leave it!

Ja må jag leva!

Kategori:

Blev uppvaktad imorse med sång och paket. Fick världens finaste halsband av Nemo. Blev så glad!! Av Danne fick jag en sån där man sätter fast telefonen i så man kan spela musik. Vet inte riktigt vad den heter men blev superglad. Så nu rockas det för fulla muggar här hemma. Sen blev det faktiskt några timmars arbete. När de ringde och frågade så kunde jag inte tacka nej. Hade ju lite ångest över att jag tackade nej igår och trots att jag inte alls hade tid egentligen så slängde jag mig i bilen och åkte dit. Något jag får sota för nu då eftersom hela kvällen gått åt till att städa. Men vad gör man inte för att dämpa ångestdemonerna. Direkt efter jobbet drog jag till vårdcentralen för att lämna prover. Dom är så himla trevliga där så det kändes bra att bli stucken i armen trots att jag fyller år. Då jag kom hem blev det till att baka och sedan har resten av dagen gått åt till städning. Danne är tydligen inte rädd och livet då hans kommentarer av att jag skulle jobba var "Men, ska jag måsta städa själv då?" Det är så många fel i den meningen att jag finner inga ord. Jag svarade honom "Men snälla du! Hur många gånger har jag fått städa huset utan din hjälp?! Dessutom så fyller jag ju faktiskt år, ska jag inte kunna slippa städa då?" Vi kompromissade, han dammtorkade hyllor och sånt innan han drog på jobbet så tog jag golven.

31 år... Åldersnojan ökade ytterligare ett snäpp.

Kommentarer

  • Mia säger:

    Grattis på födelsedagen ---<-@

    Svar: Tack så mycket! :)
    Emma

    2013-02-08 | 21:52:42

Kommentera inlägget här: