eko

love it or leave it!

Buhu

Kategori:

Ja, vad kan jag säga. Gick inge vidare med tentan idag. Jag vet att jag sagt det massvis med gånger förut men den här gången känns det verkligen som att det har gått h-vete. Intalar mig själv hela tiden att det blir en omtenta för att slippa bli ledsen men kommer ändå bli besviken om jag får det. Jag blir så himla förtvivlad när jag tänker på att jag kanske måste göra om skiten en gång till. Jag ställer väl rätt höga krav på mig själv. En omtenta vore katastrof för mig. Jag kommer att känna mig så himla dålig om det blir så. När jag kom hem la jag mig på soffan å bara stirrade. Ringde syrran och beklagade mig och satte sedan igång å storstädade mitt försummade hem. Imorgon börjar en ny kurs, arkivvetenskap... Jippie!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    DU ÄR JU BARA SÅÅ SNYGG!! ;-)
    Och jag är ju IINTE läspisk!! ;-)

    2014-05-22 | 22:51:25

Kommentera inlägget här: