eko

love it or leave it!

Då var det dags...

Kategori:

Imorgon är det dags att skriva min hittills största salstenta. Juridik på 15 hp. En halv termin. Är helt galet nervös. Har i ärlighetens namn inte alls pluggat så mycket som jag borde (som vanligt). Men efter att ha suttit å nött å nött den här skiten i flera dagar nu så inser jag att det kanske inte gjort så stor skillnad. Jag kanske är för dum för det här. Vet ärligt inte om det gjort så fruktansvärt stor skillnad om jag suttit å nött varje dag. Förstår jag inte hur man ska göra så hjälps ju inte det. Det får gå som det går. Jag är helt inställd på att det här blir min första omtenta... Håll tummarna för mig imorgon.

Kommentarer

  • Älis säger:

    Håller tummarna. Du fixar det.

    2013-03-25 | 21:20:46
  • Sanna F säger:

    Men du Emma... Jag är säker på att mycket fastnar ändå när man pluggar även fast det inte känns så för stunden.. Minns det från när jag var på Grythyttan.. Jag tokpluggade till varje prov och det kändes som inget fastnade MEN när det var dags för prov och frågorna kom upp DÅ kom det där fram (mestadels;) För har du pluggat det så finns det nånstans och förhoppningsvis dyker det upp då du behöver det:)
    Lycka till :)

    2013-03-26 | 09:36:06

Kommentera inlägget här: