eko

love it or leave it!

Då var jag här igen

Kategori:

Gick och la mig tidigt för jag var så himla trött. Somnade på en gång men vaknade igen för en timme sen. Började tänka på tentan och var sedan klarvaken. Blir så arg på mig själv att jag måste älta allt så mycket. Skulle verkligen vilja kunna tänka "ingen mening att jag maler det här nu, jag kan ändå inte göra nåt åt det ändå.", men näe... Allt ska ältas och tuggas tills det bara är en sörja kvar. Fan vad negativ jag blivit på sista tiden. Det är inte alls sån jag är. Jag är egentligen en positiv tjej som sprudlat av glädje. Vart är hon nu? Hoppas hon kommer tillbaka snart för jag trivs inte med att vara sur och grinig och bara gnälla över allt. Det är som inte jag. När Danne kom hem från jobbet idag stod jag med skurmoppen i högsta hugg och varnade honom för att ens prata med mig för jag var på så dåligt humör. Han tog min varning på högsta allvar, han har nog en del erfarenheter av min bitterhet. Ops! Inge kul att bara läsa en massa gnäll heller. Ska försöka snap out of it och återkomma med ny energi och livsglädje. Vi får se om jag lyckas, är ju bara jag som kan ändra på hur jag mår och beter mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: