eko

love it or leave it!

Att stå upp för sig själv

Kategori: Min vardag

Har haft terminens sista redovisning idag. Jag tycker själv att jag gjorde bra ifrån mig. Det var bara en godkänd/icke godkänd uppgift. Han sa att jag var godkänd med plus i kanten. Bara en hemtenta kvar nu.

Inatt hade jag helt sjukt ont i lederna, båda axlarna och båda handlederna smärtade nå jävulst! Antar att det är alla de negativa händelserna som har hänt mig i helgen. Ja visst har det varit bra händelser med men tyvärr överhängande dåliga. En av händelserna gnager i mig fortfarande och kommer förmodligen att fortsätta göra det tills jag konfronterar människan som betett sig illa, vilket jag även ska göra. Nån jävla måtta får det faktiskt vara! Tycker inte om att jag måste ta det där samtalet men jag måste för min egen skull annars kommer jag bara gå och reta upp mig och bli ledsen. It has to be done.

Nemo ska få gå på cirkus ikväll med farfar! Blir säkert roligt för honom. Nu ska jag styra upp nån middag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: