eko

love it or leave it!

I hope karma slaps you in the face before I do.

Kategori: Min vardag

Då Nemo var på cirkus ändå till 21.15 igår valde jag att ha honom hemma från förskolan idag så han kan ta det lite lugnt. Jag jobbar ju dessutom natt idag så då får jag passa på att rå om honom ändå tills jag börjar 14.30. Han ska sova hos farmor å farfar inatt eftersom Danne kommer hem så sent idag och börjar så tidigt imorgon. Nemo har inte sovit borta på flera månader, hoppas det kommer att gå bra. Sist han sov borta var han väldigt ledsen och ville hem. Aja, det måste bli så ändå.

I övrigt kan jag inte tänka på annat än vad jag fick reda på i helgen. Det gör så ont i mig! Jag är så ledsen, besviken, förbannad och hämndlysten. Innan jag har hunnit ta samtalet med personen jag är förbannad på kommer jag endera ha arbetat upp en jävla ilska eller så känns det bättre. Jag skulle tro på det förstnämnda.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: