eko

love it or leave it!

Kreativ dag!

Kategori:

Då jag kom hem imorse satte jag igång å plugga lite. Trots att jag bara skrev två meningar kändes det bra att jag är igång. En laboration och en tenta kvar sen är den här terminen klar och endast två återstår. Börjar se en ljusning!

Sedan åkte jag ner på Coop och handlade lite ingredienser till att baka bullar. Slängde även ner en strimlad fläskfilé i marinad till den grekiska pytt i pannan jag skulle laga till middag.

Efter bullbaket åkte vi å hälsade på pappa/morfar. Blev bjuden på goda mackor där och en massa surr.

Väl hemma igen tillagades middag och eftersom det var så mycket mat bjöd vi in Nemos farfar på middag.

Nu sitter vi i soffan och dricker kaffe å tittar på tv och nattpasset jag har i ryggen gör sig påmind. Trött.nu.

Imorgon blir det lite bus i Sundsvall, vad jag ska göra där berättar jag om nån annan gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: