eko

love it or leave it!

Kvällsbabbel

Kategori: Min vardag

Ligger i sängen på jobbet. Då kvällen har varit relativt lugn passade jag på att plugga lite. Tentan jag håller på med nu är verkligen seeeeeg! Vill bara att den ska vara klar nu.

Då Nemo varit hemma med mig idag har det inte blivit mån form av motion. Tog en kortare promenad på min rast på jobbet men hade inget tempo direkt. 2 km på knappt 30 min. Värdelöst! Men så gick jag å surrade i tfn samtidigt. Hehe!

Gjorde mig en ny fotlänk idag med då Nemo slet sönder den jag gjort tidigare. Hade tänkt ta en bild då den satt på min vrist men insåg snabbt att en närbild på mitt ben å fot inte såg särskilt fint ut. Får bli en bild från handen istället. Å andra sidan, vem bryr sig om en bild på min fotlänk jag har pärlat?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: