eko

love it or leave it!

Fortfarande sjuk.

Kategori: Min vardag

Varning för äcklig information. Är du känslig sluta läs ny.

Ja, förkylningen vart ännu värre framåt eftermiddagen igår. Svärfar fick hämta Nemo på förskolan medan jag kämpade här hemma med frossa, snor och hosta. Vid 21.00 på kvällen steg febern och slog ut mig fullständigt. Jag tog Alvedon som inte tog ner febern ett dugg. Blev till slut illamående och raglade in på toa. Kräktes upp det lilla jag fått i mig under dagen. Blev liggandes på golvet inne på toa. Till sist fick jag kraft nog att kravla mig tillbaka till sängen. Tog en Ipren och hoppades att den skulle ta ner febern. Somnade till sist och har sovit hyfsat, förutom allt hostande då. Imorse när jag vaknade mådde jag bättre, långt ifrån bra men jag tog mig ur sängen utan att ramla ihop. Nemo har varit hemma med mig idag då han också är krasslig. Vi blir hemma imorgon med men på torsdag måste jag vara frisk! Är den första föreläsningen för den här terminen och det är obligatorisk närvaro. Finns inga alternativ, till dess måste den här skiten vara över.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: