eko

love it or leave it!

it's done

Kategori: Min vardag

Så har ännu en helg gått. Har inte gjort särskilt mycket den här helgen. Har mest bara varit hemma. Igår var det säsongsavslutning på mittsverigebanan. Danne å Nemo åkte ut i bonnevillen, jag ville inte följa med. Hade andra planer men som tyvärr blev inställda. Tog en promenad istället å rensade huvudet lite. Är mycket som rör sig i min lilla skalle. Idag började jag dagen med en promenad. Fick ett samtal som gjorde mig en smula förbannad. Inget att göra nåt åt dock. Har lärt mig att man inte ska hälla bensin på en eld så det är lika bra att låta bli.

Gick över en sväng till grannen på eftermiddagen, alltid lika trevligt. Vart inte där så länge då de skulle bort.

Resten av kvällen kommer att bestå av förberedelse inför imorgon. Nemo har ju varit hemma från förskolan nästan hela veckan för förkylningen fast imorgon ska han dit. Vi är nästan friska nu båda två. Man hör en aning på min röst fortfarande att den är hes men så gott som frisk är jag. Veckan som kommer ser ut att bli en riktig grisvecka. Föreläsningar från 8-17.00. Sen jobb hela helgen. Urk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: