eko

love it or leave it!

Sommarvärme

Kategori: Min vardag

Vilket underbart väder det är idag! Jag drog ut bärbara datorn och satte mig och pluggade på altanen. Riktigt skönt! Egentligen skulle jag behöva måla lite inomhus med men det får nog vänta tills ikväll. Vill njuta av vädret så mycket jag bara kan. Tror att det skulle vara finväder i helgen med men på söndag jobbar jag så då missar jag förmodligen all sol den dagen.

Igår hade jag 204 sidvisningar på min lilla blogg. Så mycket har jag knappt haft någon gång. Kanske vid nåt tillfälle tidigare då det var en ganska stor blogg som länkade till min. Antalet besökare ökade rätt mycket men gick mer igen lika snabbt. Möjligtvis för att jag ibland är himla dålig på att uppdatera här men kanske även för att min blogg inte alltid är den roligaste att läsa. Men den är skriven med kärlek. Det jag skriver är ärligt, lagom privat och mellan varven lite rolig också. I alla fall tycker jag det. Haha! 


Kommentarer

  • Hanna säger:

    VA ROLIGT MED SÅ MÅNGA SIDANISNINGAR IGÅR PÅ DIN BLOGG! :-)
    TYCKER OCKSÅ ATT DIN ANALYS AV DIN BLOGG STÄMMER! :-) Jag gillar den! Men så är du ju också syrra till en bloggmästare...! ;-) Det är väl henne du brås på...! ;-) Tänker absolut fortsätta följa din blogg!
    Har läst en del bakåt i tiden också... Intressant! :-)
    JAG REKOMMENDERAR ERA 2 BLOGGAR VARMT!!

    2014-04-25 | 12:31:39
  • Mia säger:

    En höjdare bland inläggen är lille mannen som sover med huvudet i örngottet, helt underbar.

    2014-04-25 | 18:49:21

Kommentera inlägget här: