eko

love it or leave it!

Vad goa ni är!

Kategori: Min vardag

På grund av mitt senaste inlägg fick jag veta att en "gammal" läsare fortfarande hänger kvar här. Vad kul! Trodde du gett upp min blogg för längesen M. Det blir lite privata meddelanden såhär när det inte finns någon blogg att svara i direkt. Hoppas det är okej. Jag har aldrig varit den som försöker ragga läsare men jag måste ju erkänna att jag blir glad när jag märker att folk faktiskt vill läsa mitt dravvel. Till och med folk som inte känner mig. 

För tillfället är jag ute på en promenad, den blir ju inte så effektiv och snabb eftersom jag går och stirrar ner i luren men det är ändå skönt att komma ut och få lite frisk luft.


Kommentarer

  • Hanna säger:

    VA HÄRLIGT MED RINGAR PÅ VATTNET!! :D

    2014-04-24 | 20:46:38

Kommentera inlägget här: