eko

love it or leave it!

Inte så lugn morgon

Kategori: Min vardag

Ny vecka nya möjligheter. Alarmet ringer först klockan sju men på grund av ett sovrum som är som en bast, en enerverande flugj*vel samt en katt som jagar denna fluga uppe i taket, på väggarna, på mig och överallt, har jag nu gett upp att försöka få någon sömn. 

Nemo ska idag börja förskolan igen efter 5 eller 4 veckors ledigt. Jag minns ärligt talat inte hur länge han varit ledig. Känns i alla fall jättetråkigt att hans sommarlov redan är slut. 

Nä, upp å hoppa. Ingen mening att ligga här och svettas. Arbetspass på 10-18 väntar på mig. Synd att inte D är hemma, annars hade jag dragit ut på en morgonpromenad. Aja, trevlig dag på er alla! 


Kommentarer

  • Sis säger:

    Usch gulla... Om det är till nån tröst så är det 700 grader varmt inne här också 😝. Hoppas det går bra för dig och Nemo idag. Puss!

    2014-07-21 | 08:09:58
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se

Kommentera inlägget här: