eko

love it or leave it!

Ledig vecka

Kategori: Min vardag

Lite dåligt med uppdatering här. Har haft en väldigt skön ledig vecka. Välbehövligt inför sommarens jobb som går av stapeln imorgon. Har varit på sommaravslutning på Nemos förskola. Superfint och jag var så stolt att jag rördes till tårar. Nemo går dock tre dagar till innan han går på sommarlov. 

Igår slog jag till med en examensfest. Supertrevligt! Fint väder var det så vi kunde sitta ute. Bjöd på grillade hamburgare och korv, massa fruk och bär, grönsaker med dipp och bål. Väldigt uppskattat. Efter maten bjöds det på kaffe och tårta som svärmor bakat. Även det väldigt gott och uppskattat. Inte en enda bild tog jag dock. Snopet men så kan det va. 

Fick bli en snart uppdatering för nu ska jag sova. Som sagt var börjar jobbet imorgon. 

Min fina, fina Nemo. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: