eko

love it or leave it!

Thank god it's Friday!

Kategori: Min vardag

Åååååh! Jag vill gå ut i solen! Fatta att jag nästan är genomskinlig av blekhet. Här sitter jag inomhus å skriver på nån vidrig C-uppsats istället för att njuta av vårsolen. 
 
Idag är det i alla fall fredag. Såååå skönt. Den här veckan har varit jobbig på så många olika plan att jag känner mig helt slut. Det hade räckt med att en grej hände men naturligtvis skulle allt hända på en och samma gång. Det räcker nu okej! 
 
Tog en selfie imorse och ja, den hårda veckan har tagit ut sin rätt. Vad fan hände liksom?!
Okej, jag erkänner, bilden är snodd men då jag i det närmaste skrattade läppen av mig när jag såg den ville jag dela med mig till er läsare. Den är faktiskt ganska lik mig i det tillstånd jag befinner mig i. 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    HAHA!! :D
    Det märks att du och Anja är systrar...! ;-)
    Samma sköna humor!! :-)

    2014-04-24 | 00:08:46

Kommentera inlägget här: