eko

love it or leave it!

Give me a break!

Kategori: Min vardag


Den här annonsen dök upp som föreslagen app på Facebook idag. Jag blev irriterad av flera olika skäl. För det första; Överraska honom med en ny kropp. Varför i h-vete ska jag överraska nån karln men "en ny kropp"?! Om jag vill skaffa en ny kropp (hur man nu kan skaffa en ny kropp utan att operera om sig) så ska jag väl göra det för att jag själv vill och känner att jag vill göra det för mitt välmående. För det andra; vaddå honom? Varför inte henne? Varför ska bara kvinnor ändra sig för män? Behöver inte de skaffa snygga kroppar för oss? Dessutom finns det faktiskt en hel del människor därute som gillar folk av samma kön. Chockerande va? För det tredje; jag vill inte ha en massa föreslagna appar och reklam alls! Vart inte direkt sugen på att skaffa den där appen alls. 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    JAG FINNER INGA ORD...!!!
    JO..2.. FY FAAN!!! :-(

    2014-05-06 | 23:09:28

Kommentera inlägget här: