eko

love it or leave it!

Helgen som kom och sen var över

Kategori: Min vardag

Jobbade helgen som var. Var inga långa pass men jag känner verkligen hur mycket värt det hade varit att få vara ledig istället. Känner mig allt annat än utvilad. Fast pengar behövs ju de med. 

Det var ett litet tivoli på Coops parkering i helgen med. Nemo hade hela 10 biljetter som vi fått då vi handlade samt av släkt och vänner. Han fick även ytterligare 2 när han var där. Han åkte karusell 2 gånger, sen ville han inge mer. Tråkigt men han bestämmer ju det. Vill han inte så är det så. Synd bara på alla biljetter som blev över och därmed värdelös. Fast ska jag vara ärlig så kändes det lika bra att han inte åkte några karuseller. Grejerna såg rätt sjabbiga ut. 

För övrigt är det full fart med uppsatsen som gäller. Går hyfsat för tillfället och jag hoppas att det flytet håller i sig ända fram till mål. Vi har haft nog med motgångar nu! 
 
Sen måste jag lägga in den här bilden jag hittade på nätet idag. Tycker att den är rätt rolig faktiskt. Typiskt min humor. 


Kommentarer

  • Hanna säger:

    Önskar dig, min bästa väns lillasyster, STORT LYCKA TILL med uppsatsen!! :-)

    2014-05-12 | 23:36:01

Kommentera inlägget här: