eko

love it or leave it!

Efterfrågan

Kategori: Min vardag

Har fått lite förfrågningar på vad som stod i brevet jag skrev till mig själv. För er kan jag berätta att det stod att jag tyckte att jag blivit gammal när jag är 32 år. Jag gissade att jag bodde i ett hus med min sambo, hade två barn och två dobermannhundar. Jag trodde att jag jobbade på en skola som gympalärare (nästan rätt).  Jag frågade mig själv om jag fortfarande höll på med fotboll som jag gjorde då när jag var 12 år. Jag skrev även att jag skulle gå på disco på fredagen och att det snart var dags att ta trippelsprutan vilket jag var extremt rädd och nervös inför (för er som inte vet det så har jag gått kbt mot sprutfobi för ca 7 år sedan.). Jag skrev lite om våra katter Morris och Musse och papegojan Melker. Sen var det inte så mycket mer. Jag hade ritat en bild på en hund och skrivit vilken adress jag bodde på då. Jag skrev även en påminnelse till mig själv att jag skulle visa brevet för min syster Anja. 

Det hade varit roligt om jag varit äldre då jag skrev det. Fått med lite djupa tonårsfunderingar. Fast det var otroligt roligt att läsa ändå! Jag kommer ihåg en del av det jag skrivit men absolut inte allt. Känns så märkligt att läsa något man skrivit till sig själv som barn. En otroligt rolig satsning av postmuseet. En sån chans till nåt liknande får jag nog aldrig igen. Då får jag nog bevara brevet åt mig själv.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Yippie! Va glad jag blev! 😄 Fick snabbt "bönesvar"! 😊Som ett brev på posten...😉 Tackar och bockar! 🙏
    Jätteintressant att få "höra"! Blev även lite glansig när jag läste om Anja...så vackert! 👭💞Jättesnällt att du berättade! 😍

    2014-10-13 | 23:20:52

Kommentera inlägget här: