eko

love it or leave it!

Ännu en tisdag

Kategori: Min vardag

Två utbildningsdagar gjorda. Imorgon är det vanlig verksamhet på jobbet som gäller. På torsdag är det friluftsdag på skolan, får se om jag får lite motion då och frisk luft. Kan behövas efter dessa två stillasittande dagar.

För övrigt kan jag säga att min bil gått sönder. Den lät jättemysko igår när jag backade ut från garaget. Tur det finns många andra bilar här hemma som man kan ta istället. Dock ingen bil med baksäte. Aja, bara å hoppas att passaten snart är lagad. Misstänkt att det är nån spridare eller nåt. 

Nemo var på läkarbesök idag på barnhälsovården. Det gick jättebra och allt såg bra ut. Snart tar skolhälsovården över, min lilla pojke har blivit så stor. 


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jättefint kort! 😃

    2015-02-19 | 12:25:51

Kommentera inlägget här: