eko

love it or leave it!

Dör trötthetsdöden

Kategori: Min vardag

Jag är så sinnesjukt trött den här veckan. Har gått upp relativt tidigt hela helgen som var, så jag har liksom inte vilat ut tillräckligt mycket. Igår efter middagen vart jag liggandes i soffan mer eller mindre resten av kvällen. Vart en tidig kväll. Vaknade tyvärr klockan 23.50 å kunde sedan inte somna om. Låg å vände å vred på mig samtidigt som tankarna snurrade i inte mindre än 2,5 timme. Tack för det... När alarmet ringde 05.45 imorse sov jag ju naturligtvis sötaste sömnen å var allt annat än sugen på att kliva upp. Snoozade en gång och var lika trött nästa gång alarmet ringde. Har mest gått runt som en zombie hela dagen. Har i alla fall hunnit med ett träningspass men nu blir det inte mycket mer denna dag. Påsklovet har inte kunnat komma lägligare. Två arbetsdagar kvar... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: