eko

love it or leave it!

Pusselbitar

Kategori: Min vardag

Tiden går i en rasslande fart. I bloggen händer det inte mycket. Mitt humör pendlar enormt, det är många bitar som behöver falla på plats i mitt stora livspussel. Vägen dit är inte lätt och valen som måste tas är svåra. Jag säger inte mer om det just nu men jag har det lite tungt. 

Jag saknar att blogga. Tiden räcker inte till, jag är verkligen helt slut då jag kommer hem från jobbet. Jag lägger mig pinsamt tidigt och gör typ ingenting på kvällarna efter att middagen är undanstökad. Det finns ingen energi kvar, jag borde typ träna eller promenera men jag är lat. Promenaderna saknar jag sjukt mycket men jag törs knappt gå ut längre. Det har varit så galet mycket överfall så jag är livrädd att vara ute. 

Ikväll har jag i alla fall varit på föräldramöte på Nemos skola. Det var barnen själva som fick presentera verksamheten. De var duperduktiga! Jag vart såklart stolt som en tupp när jag hörde Nemo stå och berätta saker. 

Nu ska jag kolla på Greys anatomy sen blir det sängen. 

Igår var bästa Anja här å sov över, mysigt! En pusselbit i mitt liv som alltid är på plats

Såhär ser det ut för det mesta på kvällarna här hemma

Finaste kusinerna


Kommentarer


Kommentera inlägget här: