eko

love it or leave it!

Svammel

Kategori: Min vardag

Är så vansinnigt trött hela tiden. Jag orkar verkligen ingenting på kvällarna. Kommer hem strax efter 17.00, lagar mat. I bästa fall åker jag på gymmet efter det, men det är sällan. Sen påbörjas läggningen av Nemo, jag tar en dusch sen går jag å lägger mig. I princip så ser mina kvällarna ut. Jag är helt slut! Natten som var mot idag så sov jag 8 timmar, hur kan jag ens vara trött då?! Aja, jag ska inte klaga. Är ju så skönt att gå och lägga sig, jag är nog en riktig latkorv egentligen. 

Hände en liten grej idag som gjorde mig på jättedåligt humör. Ingen stor grej alls egentligen men jag vart bara sjukt irriterad. Känner att mitt tålamod är väldigt lågt för tillfället. 

På fredag ska jag åka till Hudiksvall på studiebesök, det ska bli så himla roligt att göra nåt annorlunda på jobbet! Åker med Malin som jag jobbar med. Hon och jag kommer jättebra överens så det känns superkul. Kommer hem 17.01 med tåget. Sedan klockan 18.00 ska jag befinna mig på afterwork med mitt gamla jobb på Brunne. Får köra nån slags raggardusch annars kommer jag aldrig hinna. Haha! 

Bjuder på en bild av mig själv. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: