eko

love it or leave it!

Imorgon börjar allvaret igen

Kategori: Min vardag

Julledigheten är över, imorgon väntas jobb igen. Motigt fast samtidigt är det skönt att få lite rutiner igen. 

Har haft en bra ledighet. Långa sovmornar och sena kvällar, massor av god mat och dagar där jag kunnat göra vad som fallit mig in. Avslutade min ledighet ikväll med att stå på crosstrainern. Har inte blivit jättemycket träning under ledigheten direkt men några promenader och lite sånt har jag fått till. Inget som väger upp all mat och godis jag tryckt i mig under dessa lediga veckor men men. 

Nu jobbar jag två dagar sedan är det helg igen. Nästa vecka kör det igång ordentligt på jobbet och jag räknar kallt med att det kommer bli rätt kämpigt, men det är då. 

Igår var Zeke här och hälsade på. Zeke och Nemo leker fantastiskt fint ihop. När de träffas är det som att de aldrig varit ifrån varann, killarna tar som vid där de slutade sist. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: