eko

love it or leave it!

Det är dags att snacka allvar.

Kategori: Min vardag

Tänkte berätta om min lilla hemlighet nu. Jag har inte velat sagt nåt innan allt var helt klart vilket det är nu. Here we go... Jag har sagt upp mig från min tjänst som HR-konsult. Japp, helt sant. Det har väl inte undgått någon att jag mått ganska dåligt under en längre tid. Utan att säga för mycket kan jag säga att det har varit en tuff period för mig och det här är något jag behöver göra just nu för min egen skull. Det är tråkigt för jag hade verkligen trott och hoppats på att jag skulle jobba med det här länge. Så kan det vara. 

Nåja, jag har självklart inte bara sagt upp mig utan att första skaffa ett annat jobb. Nån av min 2-3 läsare som kan gissa vad jag ska jobba med härnäst? Mia? :) En ledtråd är att jag ska jobba med något som ligger mig varmt om hjärtat. Något jag brinner för, en hjärtefråga helt enkelt. Kom igen, gissa nu. :) ni som inte redan vet då såklart. 

Kommentarer

  • Mia säger:

    Blir det skolan igen? Eller ska du öppna restaurang? Hmm... jag gissar på skolan, verkar som du älskat att vara med barnen.
    //Mia

    2016-06-05 | 08:44:36

Kommentera inlägget här: