eko

love it or leave it!

Sista beredskapen

Kategori: Min vardag

Har nu haft min sista beredskap som HR-konsult. Beredskapen har verkligen slitit hårt på mig och den kommer jag inte sakna. Ändå känns det lite sorgligt att veta att det var absolut sista gången. 

Då beredskapen var slut åkte jag ner å kollade på den stora båten Birka Cruises som stannade till här i Härnösand. Vilket pådrag! Riktigt kul å se. Hela Härnösand levde upp. 

Nåt som är mindre kul är att jag fått problem med reumatismen igen. Från att ha varit nästan symptomfri till att ha ont varje dag hela veckan. Om det beror på dåligt mående, att min sämsta period (sommaren) är på gång eller att medicinen nu helt gått ur kroppen (6 månader skulle det ta) är oklart. Klart är dock att jag har ont, jag blir halt, svårt att greppa å såklart blir jag nedstämd. Acceptera å gå vidare. 

Nu ska jag snart sova. En ny arbetsvecka står för dörren. Min näst sista vecka som konsult. Åååh, hoppas jag tagit rätt beslut nu. Den 15 juni har jag jobbat på HR-avdelningen 1 år, den 17 juni jobbar jag min sista dag. Det gick fort när det väl var klart att jag skulle byta jobb. 

Puss på er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: