eko

love it or leave it!

Sommarlov!

Kategori: Min vardag

Nu har Nemo gått på sott efterlängtade sommarlov. Egentligen skulle jag ha haft min första semesterdag idag men då jag så hastigt och lustigt fick för mig att byta jobb, valde jag att jobba hela veckan. Jag insåg att jag inte skulle hinna avsluta allt annars.

För Nemos del var det bara hem å packa väskan efter sommaravslutningen så fick han följa med farfar ut till sommarstugan. Jag kommer inte träffa honom förrän på fredag igen. Så himla tråkigt men han får nog kul. Han trivs bra där ute och jag kan jobba utan dåligt samvete. Har dessutom dragit på mig kvällsjobb både ikväll och imorgon då de nyarekryterade vikarierna ska få introduktion i sitt nya jobb. Imorgon jobbar jag 07:45-21:00. Härligt för mig... Semestern har inte kunnat komma lägligare. Nu ska jag sova. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: