eko

love it or leave it!

Morgonpromenad

Kategori: Träning

Fattar inte vad det är för fel på min sömn den här veckan. Två nätter i rad nu har jag haft svårt att somna och när jag väl har somnat vaknar jag igen och kan inte somna om. Är som jag har en oro i kroppen. Har ju jobbat natt den här veckan och den brukar alltid generera i att jag är tvärtrött dagen efter, tydligen inte den här gången då. Efter att ha legat å vridit mig i sängen ett tag imorse bestämde jag mig till sist för att göra nåt vettigt av tiden. Snörade på mig skorna och gick ut på en promenad. Kunde inte vara ute så länge dock eftersom Danne skulle till jobbet. Skön början på dagen ändå. Nu ska jag äta frukost och invänta att Nemo vaknar och förgyller min dag. Trevlig fredag på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: