eko

love it or leave it!

Vila sig lite

Kategori: Träning

Precis klivit in genom dörren hemma. Nu ska jag vara ledig i några timmar innan det åter är dags att cykla tillbaka till jobbet. För en gångs skull ska jag faktiskt lägga mig å vila nu efter nattpasset. Det är något som jag annars bara tänker att jag ska göra när väckaren ringer på jobbet, men som sen aldrig blir av när man väl kommer hem. Ni som jobbar sovande jour vet vad jag menar. Men nu när jag vet att jag ska tillbaka och jobba igen ska jag faktiskt lyssna på min kropp och låta den vila. Känslan av att komma hem och inte känna ångesten över att man borde plugga är underbar! Är det så här det känns att vara ledig? Lovely! Städade huset gjorde jag igår så nu finns det inget som jag borde göra istället för att sova, tror jag iaf. Jag förtjänar det här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: